شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
امام جمعه شهرستان سیریک

حوزه / حجت الاسلام سالاری مکتب امام حسین(ع) را عامل پیشرفت جوامع اسلامی دانست و گفت: وعده آمدن امام عصر نزدیک است و صدای قدم‌های امام زمان در حال شنیدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: رابطه تنگاتنگی بین ظهور و عاشورا است، ما باید این ارتباط‌های بین این دو بال سرخ حسینی و بال سبز مهدوی را بفهمیم.

وی افزود: رمز پویایی شیعیان این است که به عشق امام حسین(ع) سنگری را می‌گیرند و با یاد و امید به ظهور آن را حفظ می‌کنند.

حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: شروع انقلاب اسلامی ایران از مراسمات امام حسین(ع) در روز تاسوعا و عاشورا بود و در نهایت در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

امام جمعه سیریک، مکتب امام حسین(ع) را عامل پیشرفت جوامع اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: وعده آمدن امام عصر نزدیک است و صدای قدم‌های حضرت در حال شنیدن است، زمان تعیین نمی‌کنیم ولی بوی پیراهن یوسف استشمام می‌شود.

امام جمعه شهرستان سیریک، ضمن گرامی داشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی، یادآور شد: نماز جمعه، نماز متقیان است و جا دارد در این روز یادی کنیم از امام جمعه شهید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم.

حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: امروز عمود خیمه و مرکز اقامه نماز جمعه شهرستان سیریک در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) سیریک است و در سایر نقاط شهرستان ذیل این خیمه است.

وی تصریح کرد: یاد امامان جمعه شهرستان سیریک را گرامی می‌دارم و از زحمات حجت الاسلام حیدری امام جمعه پیشین شهرستان سیریک نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه سیریک ضمن گرامی داشت روز اهدای خون، خاطرنشان کرد: از مسئولین شهرستان و استان درخواست داریم مینی بوس‌های سرخ اهدای خون را به شهرستان سیریک بیاورند، به‌خصوص در ایام محرم و شب‌های قدر بیایند در شهرستان مستقر بشوند تا مردم بتواند در این خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha